آرزوها
آرزوها



 

درود بر شما

امیدوارم حالتون خوب باشه

هنوز نمیدونم قراره از چی حرف بزنم ، مطلبم هنوز عنوانی نداره ، اما هر چی که هست دوست نداشتم امروز صرفاً شعر

یا متن ادبی بذارم ، یه حالی دارم بین شادی و غم ، یه نوع دلتنگی خاص !

پروانه خانم یه بار گفت تو بیشتر مواقع مثه راز میمونی

پر رمز و راز حرف میزنی ، سکوت میکنی ، میخندی ، ناراحتی و ...

البته بانو همیشه با من ساخته و همیشه مهربون بوده 

بگذریم ...

از وبلاگ براتون بگم خوشبختانه اشکالاتی که توی قالب وجود داشت رو حل کردم البته این اشکالات چندان به چشم نمیومد

اما خب بنده روز و شب اینجا رو آب و جارو میکنم تا همه چی سر جای خودش باشه 

نمیخوام از خودم تعریف کنم میخوام بگم روی وبلاگ حساس هستم وقتی میرم به وبلاگائی سر میزنم که بهم ریخته هست

خیلی حرصم میگیره ؛ راستی برای تکمیل وبلاگ موضوعی به نام « مناسبت ها » به وبلاگ اضافه شده که واقعاً جاش خالی بود

حداقل برای منو بانو حاوی خاطرات زیادی هست

یک خبر برای دوستانی که مایل به تبادل لینک با ما هستن دارم و اون اینه که همونطور که در جریان هستین وبلاگ ما

علاوه بر میهن بلاگ در لوکس بلاگ هم به روز میشه برای تبادل لینک هوشمند با ما کافیه اول

وبلاگ ما رو در وبلاگ خودتون لینک کنید و بعد به وبلاگ ما در لوکس بلاگ سر بزنید و

اونجا در قسمت « تبادل لینک هوشمند » نام وبلاگ خودتون رو ثبت کنید تا به طور خودکار وبلاگ شما در لیست دوستان ما ثبت بشه

بعداً در میهن بلاگ هم بنده لینک شما رو قرار میدم  

مزیت این تبادل لینک اینه که لینک شما هم در وبلاگ میهن بلاگ ما ثبت میشه و هم در پنج آدرس لوکس بلاگ ما

خب فعلاً مطلب خاصی به ذهنم نمیرسه که به پرحرفیم ادامه بدم  البته خودم برای اینکه از این پر حرفی ها خسته نشم

قبلاً بخشی رو به نام « اخبار وبلاگ » راه اندازی کردم که جدیدترین تغییرات و خبرهای وبلاگ رو همیشه اونجا نصب میکنم

پس پیشنهاد میکنم هر وقت اومدین اون قسمت رو هم چک کنید

خب ؛ دیگه وقت رفتن رسیده ، ایام به کامتون

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نگارش در جمعه 12 خرداد 1391برچسب:, ساعت 19:19 توسط افشین - موضوع : <-PostCategory->

.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.




Digital Clock - Status Bar